انعقاد ۳۱ میلیارد تومان قرارداد پژوهشی توسط دانشگاه شهید بهشتی

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در سال جاری ۳۱ میلیارد تومان قرارداد پژوهشی با نهادها و سازمان های مختلف منعقد کرده و درحال اجرای آنها هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسن صدوق درباره فعالیت های پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: تلاش داریم در دانشگاه شهید بهشتی با بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی ارتباط داشته باشیم تا دانشگاه در توسعه اقتصادی کشور سهم بیشتری داشته باشد.

وی افزود: همچنین برنامه داریم پایان نامه و رساله های دوره دکتری و کارشناسی ارشد را به سمت نیازهای حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی سوق دهیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: بنابراین برنامه داریم ۲۰ درصد پایان نامه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه براساس نیازهای کشور تعریف شود.

صدوق اظهار داشت: علیرغم وجود مشکلات مالی در کشور، قراردادهای این دانشگاه رو به افزایش است.

وی عنوان کرد: تاکید کردیم زمانی که پروژه ای از بیرون به دانشگاه آورده می شود، باید اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آنها مشارکت داشته باشند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: این دانشگاه با پروژه هایی در زمینه برق، فناوری اطلاعات و دیگر موضوعات با نهادها و دستگاه های مختلف همکاری دارد.

صدوق افزود: تعداد قراردادهای این دانشگاه در سال ۹۶ حدود ۳۱ میلیارد تومان بود که در سال جاری نیز همین حدود است و با توجه به اینکه سال مالی پروژه های صنعتی تیرماه است، بنابراین تا آن زمان تعداد پروژه های این دانشگاه افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: باتوجه به این که دانشگاه شهید بهشتی یک دانشگاه جامع است بنابراین در زمینه های روانشناسی، پروژه های مربوط به بانک‌ها و جاده ابریشم نیز فعالیت می کند.

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی اظهار داشت: همچنین این دانشگاه با سازمان انرژی اتمی در بخش آزمایشگاه روانشناسی برای آسیب هایی که محیط های ریسک پذیر دارند، فعالیت می کند.

صدوق خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه برنامه داریم در تمامی رشته ها با صنعت، خدمات و کشاورزی ارتباط داشته باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 997191

وب گردی

وب گردی