اخذ دروس مهارتی در دانشگاه محقق اردبیلی اختیاری است

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دروس مهارت افزایی ارائه شده در این دانشگاه اختیاری است و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی می توانند آنها را دریافت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ترحم مصری درباره دروس مهارتی ارائه شده در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دروس مهارتی از ترم بهمن ماه به واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی افزوده شده اما شرکت در این دوره الزامی نبوده و اختیاری است.

وی افزود: دروس مهارتی یک تا دو واحد است و به صورت مازاد بر دیگر واحدهای درسی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه ارائه می شود.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: طراحی این دروس برای دانشجویان کارشناسی است اما دانشجویان دیگر مقاطع تحصیلی نیز می توانند آن را انتخاب کنند. این دروس به نحوی طراحی شده که درج نمره در کارنامه به اختیار دانشجو است.

مصری اظهار داشت: همچنین دانشجویان در صورتی که از دانشگاه درخواست کنند برای شرکت در این دوره ها، مدرک جداگانه ای تدوین می شود.

وی عنوان کرد: تدریس در این دروس به صورت الزامی از سوی اعضای هیأت علمی انجام نمی شود بلکه افراد دارای مهارت نیز می توانند این دروس را تدریس کنند.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انتخاب افراد دارای مهارت برای تدریس دروس مهارتی در کمیته ویژه ای در دانشگاه بررسی و تأیید می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 997192

وب گردی

وب گردی