برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان هرمزگان

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان هرمزگان از برگزاری نشست توجیهی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در این استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، میلاد رأفت، دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان با اعلام این مطلب اظهار کرد: ۳۲ تیم از دانشگاه‌های استان در مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، شعبه هرمزگان نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: نشست توجیهی این مسابقات برگزار و قرعه‌کشی تیم‌ها با حضور دانشجویان شرکت کننده انجام شد.

رأفت ادامه داد: سال گذشته نیز این مسابقات در استان هرمزگان برگزار و چهار تیم منتخب به مسابقات منطقه‌ای اعزام شدند که در نهایت یک تیم از استان هرمزگان در مرحله کشوری مسابقات حضور داشت.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان با اشاره به افزایش استقبال دانشجویان جهت شرکت در این مسابقات در سال جاری ابراز امیدواری کرد که سطح مسابقات نسبت به سال گذشته ارتقا یافته و تیم‌هایی توانمندتر به مراحل بعدی مسابقات اعزام شود.

رأفت یادآور شد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: بر اساس تقویم اجرایی، مرحله استانی از ۴ تا ۱۰ اسفند ماه ۹۷ در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. همچنین دو نشست تخصصی در حوزه مشکلات نشریات دانشجویی استان با حضور فعالین نشریات استان و همچینین نشست تخصصی پیرامون فاضلاب خلیج فارس در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 997200

وب گردی

وب گردی