محمدی: اقدامات دانشگاه آزاد در تبیین مفاهیم انقلاب بسیار مثبت است

استاد بازنشسته علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه شناساندن مبانی و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را مثبت ارزیابی می‌کنم.

منوچهر محمدی استاد بازنشسته علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در این چند سال اخیر و پس از روی کار آمدن مدیریت جدید، همکاری‌های خوبی را با استادان انقلابی داشته است و لذا توانسته به خوبی مفاهیم انقلاب را تبیین کند.

وی افزود: من به عنوان یکی از استادان علوم سیاسی کشور، اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه شناساندن مبانی و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را مثبت ارزیابی می‌کنم.

محمدی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: در بیانیه اخیر رهبر انقلاب، بر ایفای نقش جوان در گام دوم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیاری شده است؛ قطع به یقین این جوانان هستند که 40 سالگی دوم انقلاب اسلامی را بایستی به خوبی مدیریت کنند.

این استاد علوم سیاسی اذعان داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه تاکید کرده اند که گام اول انقلاب را جوانان سال 57 برداشتند که اقدامات آنان دارای فراز و فرودهای بسیاری بود؛ اما امروز نوبت نسل سوم و چهارم انقلاب است که از موازین این انقلاب پاسداری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: من یقین دارم که جوانان امروز می توانند بهتر از جوانان سال‌های ابتدایی انقلاب، عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند؛ همچنین می‌توانند گام دوم انقلاب را به خوبی بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997214

وب گردی

وب گردی