جزئیات جدید از پرونده مبهم دانشجوی دانشگاه تهران/ استادان پایان نامه پسرم را رد می کردند

دانشجوی گمشده دانشگاه تهران هنوز به خانه‌اش بازنگشته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نزدیک به سه ماه است که یکی از دانشجویان دانشگاه تهران به ارتفاعات دماوند رفته؛ اما دیگر برنگشته و خبری هم از سرنوشت او در دست نیست. احمدرضا عظیمی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران سه ماه قبل راهی دماوند می شود؛ اما دیگر به خانه برنمی‌گردد.

اعزام تیم‌های 50 نفره

در سه هفته ابتدایی تیمی 50 نفره متشکل از کوهنوردان و مسیریابان چندین بار به دماوند اعزام شدند که از سه مسیر رفتند و مسیرها را گشتند؛ اما در هر سه مسیر، ناموفق بودند و نتوانستند دانشجوی ناپدیده شده را پیدا کنند.

در گزارش تیم اعزامی مفقود بودن این دانشجو در کوه‌های دماوند درج شده و احتمال دارد این دانشجو در سلامتی کامل باشد.

ابهام در پرونده

صحبت‌های ضد و نقیض در خصوص احمدرضا عظیمی بسیار زیاد است از یک طرف این احتمال وجود دارد که وی در سلامت کامل باشد و از یک طرف دیگر این احتمال وجود دارد دانشجو دانشگاه تهران مفقود شده باشد.

در طول جست‌و‌جو هیچ وسیله و رد‌پایی از این دانشجو وجود نداشت و به خاطر همین احتمال دارد او زنده باشد.

فعالیت در فضای مجازی

نکته ای که احتمال زنده بودن این دانشجو را قوت می دهد تلفن همراه این دانشجو است که پس از اعلام خبر مفقودی در دماوند صفحه مجازی احمدرضا فعال می‌شود و تعدادی صفحه را در اینستاگرام فالو می کند.

به همین خاطر احتمال دارد که او در سلامت کامل و سیم‌کارت خود را تغییر داده باشد تا از دسترس خارج شود.

مساعدیان: بارش برف زیاد بوده است

دکتر حمید مساعدیان رئیس کارگروه جست‌وجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در این خصوص گفت: همچنان از دانشجوی گمشده دانشگاه تهران خبری نداریم و در روز‌های ابتدایی تیم‌های زیادی را به دماوند اعزام کرده ایم؛ اما هیچ اطلاعی از او نداریم.

وی افزود: مفقود شدن این دانشجو در دماوند در هاله ای از ابهام است؛ چرا که در ماه مهر و آبان بارش برف بسیار زیاد بوده است.

رئیس کارگروه جست‌وجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ادامه داد: باید تا ماه تیر و خرداد صبر کنیم تا هوا گرم شود و جست‌و‌جو را آغاز کنیم. پیدا کردن احمدرضا عظیمی مثل گشتن سوزن در انبار کاه است.

پدر احمدرضا: استادان پایان نامه پسرم را رد می‌کردند

پدر احمدرضا عظیمی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: 133 روز است که از فرزندم خبری نداریم و نمی دانیم که باید چه کار کنیم. اواخر مهرماه بود که او به دانشگاه رفت و دیگر به خانه بازنگشت.

وی افزود: احمدرضا هیچ مشکلی درخانه نداشت و این سوالی است که از مسوولان دانشگاه پرسیده ام که چرا خبری از فرزندم نیست. پسرم شام عاشورا در تهران حضور داشت و به دانشگاه رفت؛ اما از آن روز دیگر به خانه بازنگشت.

عظیمی ادامه داد: روز قبل از حضور احمدرضا در دانشگاه با او تماس گرفتم و با صدای گرفته از روند پیگیری پایان‌نامه‌اش ناراضی بود و می‌گفت چند بار پایان‌نامه‌اش را ارائه داده اما هر بار استادان از او ایراد می گیرند و به همین خاطر خیلی ناراحت بود.

وی تصریح کرد: انتظار خیلی برای ما سخت است و امیدوارم که حال پسرم خوب باشد و ما پیگیر فرزندمان هستیم تا هرچه زودتر تکلیفمان مشخص شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997289

وب گردی

وب گردی