برگزاری اولین کارگاه مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای با آلمان

مدیر کل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای از برگزاری اولین کارگاه یک روزه مشترک با همکاری وزارت آموزش و تحقیقات آلمان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، فرج اله طالبی گفت: اولین کارگاه یک روزه مشترک با همکاری وزارت آموزش و تحقیقات آلمان فدرال در اجرای تفاهم نامه منعقد شده در زمینه انتقال فناوری های نوین سرمایشی، تهویه و پمپ های حرارتی در اسفندماه برگزار می شود.

وی گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای با همکاری موسسه آموزش مشاغل آلمان واقع در دورتموند (GBB)، مرکز اطلاعات فناوری انرژی تهویه و سرمایش (IKKE) مستقر در دویسبورگ و انستیتو طراحی مشاغل نوآور (FIAP) مستقر درکلزنگرشن اولین کارگاه مشترک را با حضور نمایندگان شرکت های مذکور و تدریس پرفسور کارستن بیرمان ۷ اسفند ۹۷ در هتل پارسیان اوین برگزار خواهد کرد.

مدیر کل امور بین الملل دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد:در این دوره ۳۰ نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تخصص های مکانیک و الکترونیک در یک فرایند جامع جهت حضور در این دوره انتخاب شدند و قرار است ۱۵ نفر از اساتید برتر جهت شرکت در دوره آموزشی ۱۴ روزه که شهریورماه ۹۸ در کشور آلمان برگزار می شود شرکت کنند.

وی افزود: این همکاری علمی بین المللی در چهارچوب پروژه جهانی CC-Iran و با حمایت مالی کامل وزارت آموزش و تحقیقات آلمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997297

وب گردی

وب گردی