خبرنگار العالم برای اولین بار از تونل های نوار غزه  گزارش می دهد

نخستین بار خبرنگار شبکه العالم در غزه، توان نظامی و موشکی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را به تصویر کشید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، اسراء البحیصی در مستند جدید خود با عنوان «و اعدوا» با ورود به تونل های مقاومتی و انبارهای موشکی و نظامی سرایا القدس در شمال نوار غزه تصاویر منحصر به فردی را خلق کرده است.

حضور دوربین العالم با رعایت نکات کاملا امنیتی و برنامه ریزی شده در کارگاه ها و مخازن موشک سازی مقاومت فلسطینی و توضیحات فرماندهان گردان های قدس درباره چگونگی ساخت و مهندسی انواع موشک ها از ویژگی های بارز این مستند است. در مستند «و اعدوا» انواع موشک های گردانهای قدس از جمله فجر1 ،3 ،5 ،بدر1 ، براق 70 ، براق 100 و «جحیم عسقلان» و بخش هایی از رزمایش نیروهای ویژه به نمایش درآمده است.

خبرنگار زن شبکه العالم همچنین با حضور در پاس شب مجاهدان گردان های قدس علاوه بر توصیف قدرت شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به جلوه های بصری این مستند افزوده است.

این مستند نشان می دهد جهاد اسلامی در سال 1979 از سوی شهید فتحی شقاقی متشکل از جوانان فلسطینی محصل در دانشگاه‌های مصر پس از بازگشت به غزه و با الگوگیری از انقلاب اسلامی و مشی امام خمینی رحمه الله علیه پایه‌گذاری شده است.

مستند «و اعدوا» یکشنبه 5 اسفند ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم به روی آنتن می رود. باز پخش برنامه هم دوشنبه 6 اسفند ساعت یک بامداد و 12 و جمعه 10 اسفند ساعت 16 خواهد بود. همزمان مستند «و اعدوا» با زیرنویس فارسی در سایت العالم بارگذاری خواهد شد.

کد خبر: 997329

وب گردی

وب گردی