ارسال بیش از 6000 اثر به دبیر خانه چهارمین جشنواره ملی عکس آب

با پایان مهلت قانونی ارسال اثار 6023 اثر از 1210 شرکت کننده به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی عکس آب ارسال شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی عکس آب با پایان یافتن مهلت قانونی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره که پیش تر 30 بهمن اعلام شده بود، تعداد 6032 اثر به دبیرخانه رسید.

تعداد شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره در مجموع 1210 نفر بود که به تفکیک 871 شرکت کننده آقا و 332 شرکت کننده خانم اقدام به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کردند.

بنا بر این گزارش، در مجموع استان های تهران با 261 شرکت کننده، خراسان رضوی با 120 شرکت کننده و اصفهان با 105 شرکت کننده جزو سه استان بیشترین متقاضی و استان های خراسان جنوبی با 8 شرکت کننده، سمنان با 7 شرکت کننده و ایلام با 6 شرکت کننده، کمترین متقاضی را برای حضور در جشنواره ملی عکس آب دارند.

گفتنی است؛ این جشنواره به منظور بزرگداشت روز ملی آب و با توجه به بحران جدی کم آبی در کشور و با مشارکت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران برگزار می شود.

لازه به ذکر است، دبیر این دوره از جشنواره باک برزویه و انتخاب و ارزیابی آثار نیز بر عهده افشین شاهرودی، جاسم غضبانپور، حسن غفاری است. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در تاریخ13 اسفندماه ۱۳۹۷ همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

کد خبر: 997331

وب گردی

وب گردی