مهلت ثبت نام آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی 98  تمدید شد

مهلت ویرایش و ثبت نام آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی 98 از 12 اسفند ماه آغاز و در 14 اسفند ماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ویرایش و ثبت نام آزمون دکترای تخصصی و پژوهشی 98 از 12 اسفند تا پایان وقت اداری سه شنبه 14 اسفند ماه تمدید شد، به همین منظور داوطلبان می توانند برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند.

داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، در بازه زمانی مذکور می‌توانند برای شرکت در آزمون، ثبت نام کنند. گفتنی است زمان اعلام شده آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون و ویرایش مدارک و اطلاعات خواهد بود.

به منظور کمک به آن گروه از داوطلبان شرکت در آزمون دکترای تخصصی و دکترای پژوهشی سال 1398 که در بازه تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشدند، مقرر شده است تا کارنامه آزمون MHLE دوره 52 مورخ 29 فروردین 98 نیز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 98 پذیرفته شود.

این گروه از داوطلبان باید ثبت نام خود را حداکثر تا تاریخ 14 اسفند انجام دهند (در فرم ثبت نام، نوع مدرک زبان را MHLE انتخاب کرده و برای سایر گزینه های مربوط به مدرک زبان عدد صفر را درج کنند.) چنانچه این افراد در آزمون MHLE مورخ 29 فروردین 98 نمره لازم را کسب کنند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری خواهند بود و در غیر این‌ صورت کارت ورود به جلسه برای‌شان صادر نخواهد شد.

شرایط بند 3 که در فوق به آن اشاره شد، فقط شامل آزمون MHLE دوره 52 (مورخ 29 فروردین 98) است و سایر مدارک زبان انگلیسی را در بر نمی‌گیرد. سایر مدارک (TOLIMO, IELTS, TOEFL, MSRT ) طبق مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که تاریخ آزمون آن‌ها از اول بهمن 95 تا 30 بهمن 97 باشد، برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی معتبر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997371

وب گردی

وب گردی