تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز مدرسه سما واحد یادگار امام خمینی (ره)

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی مدرسه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد یادگار امام (ره)، مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی مدرسه سما وابسته به واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در سالن آمفی تئاتر مجتمع مادران با حضور دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد، دکتر نصیری رئیس آموزش و پرورش شهرستان ری و اولیا و مربیان دانش آموزان برگزار شد.

دکتر سعید قاضی مغربی گفت: اگر مدرسه سما شهرستان ری تاسیس شد و امروز دانش آموزان آن به این نقطه از پیشرفت علمی و فرهنگی رسیده اند، حاصل زحمات بی شائبه مسئولان مدرسه و شهرستان ری است و بسیار خرسندم که قدمی در راستای تعالی علمی فرزندان این مرز و بوم برداشته ایم.

وی عنوان کرد: با همکاری و همدلی و تعامل هرچه بیشتر مسئولان مدرسه و اولیا امیدوارم این مدرسه جایگاه خود را در بین سایر مدارس سطح شهرستان ری پیدا کند. از جمله شرایط خاصی که این مدرسه دارد، حمایت ویژه دانشگاه از آن است، دانشگاهی که بیست و پنج هزار دانشجو دارد و برای کادر آموزشی و اجرایی مدرسه از دبیران مجرب و خوش نام آموزش پرورش استفاده کرده ایم.

در ادامه، بیرالوند مدیر مدرسه سما شهرری با اشاره به هدف این مدرسه که خوب نوشتن و خوب خواندن دانش آموزان ابتدایی است، گفت: از جمله توفیقاتی که دانش آموزان این مدرسه کسب کرده‌اند، حضور در مسابقات علمی منطقه ای بوده است. دانش آموزان در زمینه هسته های علمی بسیار فعال بوده اند به طوری که اخیراً در این مدرسه گروه رباتیک راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: تمرکز این مدرسه بیشتر بر روی محتوا علمی و آموزشی بصورت الکترونیک است و تمام سعی خود را داریم تا کلاس های درسی خود را به تخته های هوشمند مجهز کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 997398

وب گردی

وب گردی