ایران به دنبال نابودی ما است

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه و حمل و نقل رژیم صهیونیستی ضمن ابراز خرسندی از بهبود روابط این رژیم با برخی کشورهای عربی مدعی شد که «ایران به دنبال نابود کردن ما است».

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه کابینه رژیم صهیونیستی و یکی از متحدان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، امروز یکشنبه به لفاظی درباره تهدیدات ایران، نشست ضد ایرانی اخیر لهستان و «تلاش» این رژیم برای جلوگیری از جنگ پرداخته است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، کاتص که همزمان وزیر خارجه و وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی است امروز یکشنبه تاکید کرد که «اسرائیل شاید تنها کشوری در جهان باشد که مستقیما در معرض تهدید یک عضو دیگر سازمان ملل قرار دارد».

وی در جریان یک کنفرانس در فلسطین اشغالی ادعاهای مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره تاکید‌های حکومت ایران بر نابودی این رژیم را تکرار کرد و گفت: «ایران به دنبال نابودی ما است».

وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی مدعی شد: «به لطف نیروهای دفاعی اسرائیل، این موضوع (نابودی رژیم صهیونیستی) محقق نخواهد شد و ما تا ابد در اینجا حضور خواهیم داشت اما قطعا این یک تهدید است و به منظور خنثی کردن قصد ایران برای ساختن یک جبهه تروریستی در بلندی‌های جولان، به انجام فعالیت‌های مخفی و علنی بسیاری نیاز است. ما در همه جبهه‌ها داریم کار می‌کنیم تا از خطر جنگ جلوگیری کنیم. فقط آنهایی که قوی هستند می‌توانند از جنگ جلوگیری کنند».

اظهارات کاتص در حالی مطرح شده که جنگ‌طلبی رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن علیه اراضی لبنان، سوریه و فلسطین با انتقادهای بین‌المللی مواجه است.

این مقام ارشد صهیونیست ضمن ابراز خرسندی درباره بهبود روابط تل‌آویو با برخی کشورهای عربی به نشست ضد ایرانی «ورشو» لهستان اشاره کرد و مدعی شد که این نشست بهبود روابط تل‌آویو با برخی کشورهای عربی را برجسته کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس ضد ایرانی لهستان حضور یافت و در جریان این نشست با برخی مقام‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس دیدار کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 997472

وب گردی

وب گردی