برگزاری کنفرانس علمی بازاریابی و مدیریت کسب‌‌و‌کار در واحد رامسر

اولین کنفرانس علمی بازاریابی و مدیریت کسب‌و‌کار و مراسم رونمایی از تفاهم نامه انجمن علمی بازاریابی ایران با گروه دوستی کانادا و ایران و مرکز علمی _کاربردی ایران و کانادا با همت دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران در سالن همایش‌های واحد رامسر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، اولین همایش علمی بازاریابی و مدیریت کسب و کار و آیین افتتاح دفتر نمایندگی انجمن علمی بازاریابی ایران در واحد رامسر با حضور دکتر پرویز درگی، پروفسور مأنوسی، حجت الاسلام دکتر ملبوبی، مسئولین شهرستانی، استادان، دانشجویان، کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و تجار منطقه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر علی خلخالی رئیس واحد رامسر در ابتدا ضمن خیرمقدم و تقدیر از برگزار‌کنندگان این همایش، گفت: امروز برای ما روز مهمی خواهد بود و اهمیت آن به دلیل میزبانی چنین رویدادی بزرگ در سطح ملی و بین‌المللی است. ما واحدی هستیم کوچک؛ ولی با قلبی جهانی. ما دانشگاهی فنی و مهندسی و هنر در سطح منطقه هستیم که شاید از نظر ساختاری کوچک باشیم؛ اما همیشه سعی کردیم کارهایی در سطح ملی و بین‌المللی انجام دهیم.

وی در خصوص برگزاری کنفرانس علمی کسب و کار گفت: ما اگر بر اساس دو قاعده عمل کنیم قطعاً در تجارت پیروز خواهم بود. اولی بر اساس رسول بیرونی که بر مبنای احکام فقه و تجارت باید عمل نمود تا موفق شد و دومی رسالت درونی است که از همین دانشگاه ها، انجمن های علمی و کنفرانس ها متولد می شود.

در این همایش دکتر درگی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران در سخنانی به تشریح بحران‌های اقتصادی سال ۹۸ پرداخت. این مشاور شناخته شده اقتصادی از دولت‌ها خواست تا تسهیل گری در کار بخش خصوصی را جدی بگیرند. وی از مدیران بخش خصوصی خواست روی حوزه دانایی خودشان خصوصاً در علوم مدیریت، بازاریابی، روانشناسی و ارتباطات سرمایه گذاری کنند.

در ادامه محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر ضمن تقدیر از افتتاح دفتر نمایندگی انجمن در رامسر، به مشکلات ناشی از سوءمدیریت در بخش‌های مختلف کشور اشاره کرد.

دکتر مانوسی، مدیر گروه دوستی کانادا و ایران دیگر سخنران این همایش بود که صحبت‌های خود را به فرصت‌های ناشی از گروه‌های دوستی بین ایران و سایر کشورها و همچنین ظرفیت موجود اقتصادی اختصاص داد.

در پایان این همایش دکتر مجتبی نصیری به عنوان رئیس دفتر نمایندگی انجمن بازاریابی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و آقای اسماعیل محمد محتشم به عنوان مسئول روابط عمومی انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران معرفی شدند.

همچنین تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری بین گروه دوستی کانادا و ایران، مرکز علمی و کاربردی ایران و کانادا و انجمن علمی بازاریابی ایران رونمایی و مبادله شد.

کد خبر: 997543

وب گردی

وب گردی