مناطق اطراف دانشگاه صنعتی شریف از معتادان و سارقین پاکسازی شد

مقر معتادان و سارقین و دستگیری 40 تن از این افراد با هدف تامین امنیت نواحی پیرامون خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف پاکسازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف پیرو جلسه ی رئیس دانشگاه با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی، امروز یک شنبه 5 اسفندماه در عملیاتی که با حضور سرهنگ ناصری نژاد معاون عملیات پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار گردید مقر معتادین و سارقین ضمن شناسایی، تخلیه و تخریب از معتادان و سارقین پاکسازی شد.
همچنین در این عملیات مسیر تردد دانشجویان شناسایی و مقرر گردید به منظور تامین امنیت بیشتر در این نواحی گشت های ویژه ای گذاشته شود.
پس از این عملیات در جلسه ای که در کلانتری118 ستارخان برگزار گردید مسئولین حراست و آقای حسین محب زاده دبیر شورای صنفی، دغدغه ها، مشکلات و درخواست های دانشجویان را با سرهنگ ناصری نژاد و سایر مسئولین نیروی انتظامی در میان گذاشته و از آنان خواستند که به این مسئله با جدیت بیشتر و خارج از بوروکراسی اداری رسیدگی شود.
در این نشست مسئولین نیروی انتظامی تاکید کردند که از تمام ظرفیت خود برای حفظ و ارتقای امنیت دانشجویان استفاده خواهند کرد و این عملیات به صورت مستمر و روزانه ادامه خواهد یافت.
همچنین به منظور تامین امنیت منطقه شب گذشته 40 نفر از این افراد توسط کلانتری 118 ستارخان شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 997544

وب گردی

وب گردی