اختصاص هزار میلیارد تومان به وزارت کشور برای ارائه قیر رایگان به شهر‌های زیر پنجاه هزار نفر

سخنگوی وزارت کشور گفت: اعتبار هزار میلیارد تومانی در اختیار وزارت کشور به منظور خرید قیر و ارائه رایگان آن به منظور آسفالت معابر شهری جهت آسفالت معابر ١٠٧٥ شهر زیر ۵۰ هزار نفر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۸ کل کشور اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند (هـ) تبصره ۱ این لایحه درباره نحوه و میزان تخصیص قیر رایگان به دستگاه مختلف را پس از انجام اصلاحاتی به تصویب رساندند.

وی در ادامه افزود: بر اساس مصوبه خانه ملت، سازمان برنامه و بودجه موظف شد صد درصد از۶۰ هزار میلیارد ریال منابع دریافتی بابت خوراک مایع تحویلی به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها را برای خرید قیر به صورت همزمان در اختیار دستگاه‌ها قرار دهد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارائه پیشنهادی اعتبار و سهم وزارت کشور (سازمان شهرداری و دهیاری ها) را از این مقدار به ۱۷ درصد (بیش از هزار میلیارد تومان) افزایش دادند.

سامانی خاطرنشان کرد: این اعتبار هزار میلیارد تومانی در اختیار وزارت کشور به منظور خرید قیر و ارائه رایگان آن به منظور آسفالت معابر شهری جهت آسفالت معابر ١٠٧٥ شهر زیر ۵۰ هزار نفر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 997550

وب گردی

وب گردی