کلنگ ساخت مدرسه علامه  امینی  بر زمین زده شد

در راستای توسعه و تجهیز مدارس شهرداری منطقه ۱۳ و به همت موسسه خیریه پارسی پاک اندیش، آئین کلنگ زنی مدرسه پسرانه علامه امینی صبح امروز (ششم اسفندماه) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، فولادوند راد، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز بیش از ۴۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را در ساخت، ترمیم و بازسازی مدارس و کلاس های دانش آموزان مرتفع نموده اند، گفت: در حال حاضر در حدود ۲۵ هزار کلاس در مدارس شهر تهران نیاز به تعمیر و بازسازی دارند که اگر کمک های خیرین مدرسه ساز را نداشتیم، امروز در این حوزه با مشکلات بی شماری مواجه بودیم.
مرتضی رحمان زاده در حاشیه این مراسم در سخنانی با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادت ها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است افزود: خیرین مدرسه ساز حق بزرگی بر نظام آموزش و پرورش دارند که بی شک با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به جامعه دانش آموزی و آینده سازان این مملکت سعادت دنیوی و اخروی خود را بیمه می کنند.
در پایان این مراسم کلنگ ساخت مدرسه پسرانه علامه امینی توسط مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه و حاضرین در مراسم بر زمین زده شد.


لازم به ذکر است، مدرسه علامه امینی در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در ۴ طبقه ساخته خواهد شد و به طور متوسط حدود ۲۴۰ دانش آموز در این مدرسه به تحصیل دانش خواهند پرداخت.

این مراسم با حضور مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳، فولادوند راد مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، حسینی رئیس آموزش و پرورش منطقه، دل پسند مدیر عامل موسسه خیریه پاک اندیش و جمعی از مدیران شهری و خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997552

وب گردی

وب گردی