نشست های تخصصی حوزه زنان درسطح کشور برگزار می‌شود

معاون خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در نظر داریم در سال ۹۸ نشست‌های تخصصی حوزه زنان را در سطح استان تهران و سراسر کشور برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی با عنوان «زن مسلمان ایرانی در آینه الگوی اسلامی ایرانی، پیشرفت پنجاه ساله» با همت معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
زهرا جوانی معاون خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا، گفت: این اولین نشست است که معاونت خواهران در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌کنند. در مهر ماه سال ۹۷ با دستور دکتر هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی معاونت خواهران در این دانشگاه شکل گرفت.

وی در ادامه افزود: کار ویژه معاونت خواهران بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای ابلاغ مقام معظم رهبری جهت الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی و دغدغه‌های ایشان است.

جوانی اضافه کرد: ما در بسیج اساتید ماموریت داریم تا بندهای الگوی پیشرفت که از سوی رهبری ابلاغ شده است را در حوزه زنان پیش ببریم و در پایان، نتایج این تحقیقات را تقدیم بیت رهبری کنیم. در این راه از ظرفیت و علم تمام اعضا و استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می کنیم.

وی عنوان کرد: ما در نظر داریم در سال ۹۸ نشست‌های تخصصی حوزه زنان را در سطح استان تهران و سراسر کشور برگزار کنیم.
جوانی در حضور استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اگر زنان جامعه ما طبق الگوی شخصیتی حضرت زهرا پیش بروند تمامی معضلات فرهنگی جامعه حل می شود.
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی رسالت ترویج فرهنگ و الگوسازی ایرانی اسلامی در کشور را بر عهده دارد.
انتهای پیام/

کد خبر: 997644

وب گردی

وب گردی