برگزیدگان جشنواره ملی ایثار در راه سربلندی ایران تلاش می‌کنند

هیئت داوران جشنواره ملی ایثار با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: برگزیدگان سومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار بر این باورند تا زمانی که قلم علم و دانش را با جوهر اندیشه و معرفت در دست دارند و بصیرت سرلوحه کارشان است، در راه سربلندی و پیروزی کشور عزیزمان ایران تلاش و مجاهدت خواهند نمود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هیئت داوران جشنواره ملی ایثار همزمان با برگزاری سومین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

خداوند متعال را شاکریم که در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه سی‌سومین سال فرمان امام خمینی (ره) برای اجرای طرح شاهد، فرزندان شاهد و ایثارگر مؤمن و انقلابی در کسوت دانشجو، طلبه و دانش آموز به عنوان عناصر پویا و موتور محرکه جامعه، راه پدران‌شان را با تلاش و همت والای خود و با کسب علم و معرفت طی نموده، در عرصه دانش و کسب جایگاه‌های علمی افتخارآفرین شده اند و با حرکت در خط امام عظیم الشأن و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، در راه اعتلای ایران اسلامی قدم برمی‌دارند.
بیانیه هیأت داوران در 7 بند تهیه شده که تقدیم حضار محترم می‌گردد:

1. هیأت داوران یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، دانشمندان شهید هسته‌ای و شهدای دانشجو، طلبه و دانش آموز را گرامی داشته و به ارواح مطهر آنها درود می فرستد.

2. هیأت داوران از ابتکار شورای سیاستگذاری جشنواره مبنی بر تشکیل کمیته‌های علمی در پنج دستگاه آموزشی کشور، برای ارتقای کیفیت انتخاب برگزیدگان، سپاسگزاری می‌کند.

3. هیأت داوران از تلاش و دقت نظر اعضای کمیته‌های علمی دستگاه های آموزشی که بر اساس شاخص های علمی، فرهنگی و پژوهشی هر دستگاه انجام شده است، صمیمانه قدردانی می‌نماید.

4. هیأت داوران عدم دخالت رئیس و دبیر جشنواره در امر داوری و انتخاب برترین ها را پاس می دارد و جایگاه و مسئولیت انتخاب بر مبنای شخاص ها و معیارهای تحصیلی تعیین شده در هر دستگاه و حفاظت از نتایج داوری ها را به عهده می گیرد.

5. هیأت داوران از میان 60 هزار نفر از ممتازین تحصیلی در مقاطع مختلف و با لحاظ شاخص های انتخاب، تعداد 71 نفر را به عنوان برگزیدگان سومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ایثار معرفی می‌نماید که شامل:

15 نفر از مراکز آموزشی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،

15 نفر از مراکز آموزشی تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،

11 نفر از مراکز آموزشی تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش،

18 نفر از مراکز آموزشی تحت پوشش دانشگاه آزاد اسلامی،

و 12 نفر از مراکز آموزشی تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور هستند.

6. هیأت داوران از تلاش اعضای ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و حوزه های علمیه، ستادهای اجرایی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش، مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه های آموزشی و تمامی عوامل و دست‌اندرکاران انتخاب برترین ها را ارج نهاد و از مساعی آنان تقدیر و تشکر می نماید.

7. هیأت داوران تقدیر و تشکر ویژه خود را از نماینده محترم ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر محترم آموزش و پرورش، رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس محترم مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، معاونین محترم آنان و رئیس محترم ستاد برنامه ریزی طرح شاهد که زمینه برگزاری این جشنواره ملی را فراهم آوردند اعلام می نماید.

در پایان برگزیدگان سومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار بر این باورند تا زمانی که قلم علم و دانش را با جوهر اندیشه و معرفت در دست دارند و بصیرت سرلوحه کارشان است، در راه سربلندی و پیروزی کشور عزیزمان ایران تلاش و مجاهدت خواهند نمود.

پاینده باشید

هیأت داوران

سومین جشنواره ملی آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار

هفتم اسفندماه 1397

انتهای پیام/

کد خبر: 997657

وب گردی

وب گردی