سما کرج در مسیر عملیاتی کردن منویات رهبری درگام دوم انقلاب حرکت می کند

جلسه ویژه شورای فرهنگی سما کرج درخصوص بیانات مقام معظم رهبری درگام دوم انقلاب و عملیاتی کردن منویات ایشان در سمای کرج با حضور اعضاء شورای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج در این جلسه دکتر محمدرضا بلیاد سرپرست سما کرج با یادآوری بندهایی از سخنان رهبری درگام دوم انقلاب بر حرکت سما در این مسیر تاکید کرد.

وی با یادآوری این بخش از بیانیه مقام معظم رهبری که فرموده اند: «این راه طی شده، با همه‌ی اهمیّتش فقط یک آغاز بوده است و نه بیشتر. ما هنوز از قلّه‌های دانش جهان بسیار عقبیم؛ باید به قلّه‌ها دست یابیم. باید از مرزهای کنونی دانش در مهم‌ترین رشته‌ها عبور کنیم. سخن لازم در این باره بسیار است. آن را به فرصتی دیگر وامی‌گذارم و به همین جمله اکتفا می‌کنم که تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران، زیان‌های بی جبران اخلاقی و اقتصادی و دینی و سیاسی به کشور و ملّت ما زده است؛ مقابله با آن، جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه می‌طلبد که باز چشم امید در آن به شما جوان‌ها است» به تشریح رویکرد سمای کرج در بعد علم و پژوهش و سبک زندگی پرداخت.

از دیگر مطالب حائز اهمیت این جلسه می توان به برنامه ریزی در خصوص انجام برنامه های هدفمند ،گام اول سما ی کرج در تحقق رهنمودهای رهبری در قالب برگزاری مسابقات و همایش های موضوعی و برنامه های فرهنگی اشاره کرد که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در این زمینه به تصویب رسید.

کد خبر: 997710

وب گردی

وب گردی