فعالیت‌های میان‌رشته‌ای صنعت نساجی و پوشاک با جدیت دنبال می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، گفت: ما سعی می‌کنیم، همه رشته‌های مهندسی و حتی علوم انسانی واحد یزد را به طریقی با صنعت نساجی و پوشاک درگیر کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری در راستای پژوهش محوری کسب نماییم.

دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: طبق قطب‌بندی‌های انجام شده در واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی، واحد یزد قرار است در حوزه های پوشاک و نساجی، فعالیت های علمی و پژوهشی خود را متمرکز کند.

وی ادامه داد: در همین راستا در حال تهیه و جمع آوری نظام موضوعات حوزه های موردنظر هستیم و امیدواریم که بتوانیم ظرف دوماه آینده جمع‌بندی نهایی را انجام داده و آن ها را در سامانه پایش ثبت نماییم.

وی افزود: می‌توان گفت تقریبا حدود ۸۰ درصد کار ما در مرحله اول طرح پایش پیش رفته است و زودی آن را در راستای اجرای فاز دوم، جمع بندی و به پایان می رسانیم.

طباطبایی در خصوص فعالیت های میان رشته ای در واحد یزد، بیان کرد: قطعا ما این فعالیت ها را جدی‌تر از گذشته دنبال خواهیم کرد و در رشته هایی مانند مهندسی پوشاک، طراحی دوخت و... از سال گذشته پذیرش دانشجو داشته ایم.

وی در ادامه گفت: در واقع ما سعی داریم تا همه رشته‌های مهندسی و حتی علوم انسانی واحد یزد را به طریقی با صنعت نساجی و پوشاک درگیر کنیم تا بتوانیم نتیجه بهتری کسب نماییم.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اگر تمامی مسئولان واحدهای دانشگاهی بتوانند در اجرای قطب بندی و ماموریتی که به آن ها محول شده برنامه ریزی درستی انجام دهند، قطعا این طرح می تواند تاثیرات و دستاوردهای بسیار خوب و مثبتی در بخش علمی و پژوهشی کشور داشته باشد.
انتهای پیام/

کد خبر: 997763

وب گردی

وب گردی