پانسیون آموزشی دانش آموزان و کنکوری ها در نوروز 98

 مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 از برگزاری ویژه برنامه پانسیون نوروزی برای دانش آموزان و کنکوری ها در کتابخانه های منتخب منطقه 18 در نوروز 98 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدصادق دهنادی با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف برخورداری دانشجویان و دانش‌آموزان به ویژه کنکوری‌ها از محیط مناسب برای مطالعه و آموزش، به مدت 18 روز در کتابخانه استاد حکیمی، قائم(عج) و 15 خرداد برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در طول یک دوره 18 روزه در محیطی کاملاً آرام و بدون استرس به مطالعه می‌پردازند.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) افزود: تغذیه، مشاوره تحصیلی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است و کلیه امکانات کتابخانه شامل سالن مجهز مطالعه، کلاس های آموزشی، نمازخانه و محل استراحت و هم چنین میان وعده غذایی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 با بیان اینکه خدمات عمومی این پانسیون نوروزی به تمام گروه‌های سنی ارائه می‌شود، اظهار داشت: هم چنین پایه‌های نهم، یازدهم، چهارم دبیرستان و سوم هنرستان از خدماتی اختصاصی اساتید کانون فرهنگی آموزش برخوردار می‌شوند.

دهنادی افزود: ریاضی و علوم تجربی نهم برای آمادگی ورود به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، دروس هنرجویان سوم هنرستان، دروس ریاضی و فیزیک برای یازدهم و چهارم ریاضی، زیست شناسی و شیمی برای یازدهم و چهارم تجربی، عربی و ادبیات برای یازدهم و چهارم انسانی، دروس تخصصی است که با حضور اساتید کانون فرهنگی آموزش برای دانش آموزان و کنکوری ها جمع بندی خواهد شد.

طرح پانسیون نوروزی از 25 اسفند 97 تا 16 فروردین ماه 98 در کتابخانه استاد حکیمی و 15 خرداد ویژه بانوان و در کتابخانه قائم(عج) ویژه آقایان برگزار می شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 66698449-66297525 -66217766 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997819

وب گردی

وب گردی