آغاز مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد بوشهر، محمود رهیده نماینده فدراسیون و سرپرست فنی مسابقات تنیس روی میز جام فجر چهلم دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر گفت: 52 بازیکن در قالب 13 تیم در دو بخش تیمی و انفرادی در این مسابقات حضور دارند.

رهیده با بیان اینکه تیم ها با قرعه کشی انجام شده در 3 گروه سه تیمی و یک گروه 4 تیمی با هم رقابت می کنند، عنوان کرد: در گروه اول تیم های مشهد، هرمزگان، خوزستان و در گروه دوم تیم های ساوه، همدان و سازمان مرکزی، در گروه سوم تیم های تهران، علوم و تحقیقات و فارس و در گروه چهارم و گروه 4 تیمی این بازی ها تیم های اصقهان، بوشهر، یزد و سمنان قرار دارند.

سرپرست فنی مسابقات تنیس روی میز جام فجر چهلم دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: از هر گروه 2 تیم به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.

رهیده با بیان اینکه این بازی ها در قالب بازی های تک نفره نیز انجام می شود، اظهار کرد: 52 بازیکن در جدول تک حذفی برای کسب مقام نخست انفرادی با هم مسابقه خواهند داد.

نماینده فدراسیون تنیس روی میز ایران با بیان اینکه 8 داور از سوی فدراسیون برای قضاوت این بازی ها معرفی شده اند، گفت: آقایان لاله رخ، علاقه بند، غلامی، زحمتکشان، شیخیانی، میر، جعفری و اسماعیل که از داوران بین الملی، ملی و درجه یک کشور هستند، کار قضاوت این بازی ها را عهده دار هستند.

کد خبر: 997821

وب گردی

وب گردی