فناوران توانمند ششمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران را دریافت می‌کنند

ششمین دوره اختتامیه «جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران»، همزمان با «رویداد نوروز نوآوری» 14 اسفند ماه جاری برگزار و از فناوران توانمند و برگزیده تقدیر می شود .

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، مراسم ششمین دوره اختتامیه «جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با محوریت متنوع سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری کشور در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود .

ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران، برای سه طیف «بنگاه های صنعتی و خدماتی»، «شرکت های کوچک فناوری‌محور و دانش بنیان» و « شرکت های هلدینگ» طبق زمان بندی از پیش تعیین شده در سال 97 برگزار شد و در آخرین مرحله از این زمان بندی در تاریخ 14 اسفند ماه سال جاری مراسم اختتامیه این دوره با حضور جمعی از مقامات، دانشگاهیان و فعالان و سیاستگزاران مدیریت فناوری و نوآوری، کسب و کارهای موفق فناور و نوآور، ارزیابان جایزه و نیز نمایندگان شرکت‌های برگزیده این دوره از جایزه برگزار می شود .

شرکت‌های حاضر در میدان رقابت دریافت جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران بر اساس مدلی علمی و منطقی از پیش تعیین شده، مورد ارزیابی قرار گرفته و میزان بلوغ و سطح توانمندی‌های فناوری و نوآورانه آنها تعیین می شود همچنین ضمن دریافت یکی از نشان های جایزه، گزارشی کامل نیز از تیم ارزیابی دریافت می‌کنند که زمینه‌ساز تعریف پروژه هایی به منظور ارتقاء سطح سازمان و توان رقابتی آن خواهد بود.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با فراهم آوردن فرصت شناسایی و به اشتراک گذاری تجربیات موفق ملی در زمینه توسعه فناوری و یا تجاری سازی نوآوری‌ها، منجر به افزایش توان رقابت پذیری اقتصاد ملی از طریق تسهیل سرریز دانش و فناوری به بنگاه های مختلف در بخش ها متنوع اقتصادی کشور می‌شود و اثرگذاری آن نه تنها در سطح اقتصاد خرد کشور که در سطح کلان نیز مشهود می شود .

در این مراسم که همزمان با نخستین رویداد نوروز نوآوری و با محوریت موضوع متنوع سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری کشور با راهبری ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برگزار خواهد شد، علاوه بر سخنرانی‌ مسئولان و مدیران کشور از شرکت‌های برتر ششمین دوره جایزه تقدیر خواهد شد. همچنین دو پنل مجزا با موضوع واکاوی و بررسی چالش‌های تنوع‌بخشی به اکوسیستم استارتاپی ایران و بررسی سیاست‌های نوآوری کشور، برگزار خواهد شد.

فرآیند جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران، همه ساله با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و سایر نهادهای فعال در نظام ملی نوآوری کشور از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود .

این جایزه برای نخستین بار در کشوردر اوایل دهه نود به همت جمعی از فعالان دانشگاهی و صنعتی جامعه مدیریت فناوری و نوآوری کشور در انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران و با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت‌های فناورانه و نوآورانه سازمان‌ها طراحی شده است تا بتوان با درک و تحلیل نقاط قوت و نواحی قابل بهبود در زمینه مدیریت فناوری و نوآوری، گام‌هایی به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997830

وب گردی

وب گردی