تاکید دوباره آیت‌الله جنتی بر توجه مسئولان به مشکلات معیشتی مردم

دبیر شورای نگهبان مجددا بر توجه مسئولان به مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه ین شورا با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و قرین شدن ولادت امام خمینی(ره) با این روز عزیز را مبارک دانست و گفت: امیدوارم انقلاب اسلامی که به دست مبارک این فرزند حضرت زهرا (س) پایه‌گذاری شده است تا ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) مستدام باشد.

وی در نخستین جلسه بعد از رحلت آیت‌الله مؤمن، برخی مناقب این شخصیت وارسته از جمله ایمان واقعی، تواضع، تقوا، انقلابی و مردمی بودن را برشمرد و اضافه کرد: گرچه این عضو فقید شورای نگهبان از لحاظ علمی در سطح بسیار بالا و درحد مرجعیت بود، ولی ایشان به خاطر تواضع متعالی که داشتند از ورود به این مسائل خودداری می‌کردند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار بسیار موفق و شعف‌آفرین بود و اینکه رئیس‌جمهور و ملت سوریه بعد از غلبه بر مشکلات گوناگون، توانستند حقانیت خود را ثابت کنند، جای شکرگزاری دارد.

آیت‌الله جنتی به توصیه‌های مکرر خود مبنی بر توجه جدی مسئولان به پیگیری رفع مسائل اقتصادی، به‌ویژه گرانی‌ها در آستانه سال نو اشاره کرد و حل مسائل و مشکلات معیشی مردم را مجددا خواستار شد.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 997859

وب گردی

وب گردی