ترامپ به نژادپرستی و تقلب متهم شد

وکیل سابق رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در جریان ادای شهادت در کنگره این کشور، ندونالد ترامپ» را به نژاد پرستی، شیادی و تقلب متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «مایکل کوهن»، وکیل سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در جریان ادای شهادت در کنگره آمریکا، دونالد ترامپ را مردی «نژاد پرست، شیاد و متقلب» توصیف کرد که به برتری سفیدپوستان معتقد است.

وی همچنین گفت که ترامپ به او گفته است که سیاهپوستان هرگز به او رای نمی دهند زیرا آنها خیلی «کودن» هستند و با اینحال هنوز من برای آنها کار می کنم. وی همچنین افزود که وقتی در حال عبور از یک محله در شیکاگو بوده‌اند به او گفته است: «فقط سیاهپوستان می توانند به این شکل زندگی کنند».

وی همچنین ترامپ را یک «شیاد و متقلب» خطاب کرد و ادعا کرد که دونالد ترامپ دارایی هایش را بیشتر از آنچه هست جلوه داده که ثروتمندتر به نظر برسد اما در هنگام مالیات دادن این دارایی ها را کمتر از آنچه واقعا هست، گزارش کرده است.

مایکل کوهن همچنین در این جلسه گفت: «احساس شرمندگی می کنم که بخاطر ضعف و وفاداری نابجا تلاش کردم از آقای ترامپ محافظت کنم. احساس شرمندگی می کنم که به جای اینکه به صدای وجدانم گوش کنم، در کارهای غیرقانونی آقای ترامپ مشارکت کردم. شرمنده‌ام زیرا می دانم آقای ترامپ کیست. او یک نژادپرست، شیاد و متقلب، پر از نفرت و عدم تحمل است. من از تمام کمک‌ها و حمایت‌هایی که از او کردم پشیمانم.»

دونالد ترامپ در توئیتی در واکنش به سخنان مایکل کوهن، ادعاهای او را تکذیب کرد و گفت که او دروغ می گوید تا از طول دوران زندانش بکاهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 997905

وب گردی

وب گردی