نخستین ورکشاپ و مسابقه اسکیس معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت روز مهندس و زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، نخستین ورکشاپ و مسابقه اسکیس معماری به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.

دکتر فاطمه کهنی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت در گفتگو با خبرنگارایسکانیوز در رشت با اعلام این خبر بیان کرد: این رویداد، با برگزاری کارگاه آموزشی و ایجاد فضای رقابت بین شرکت کنندگان با هدف توانمندسازی دانشجویان و علاقمندان رشته مهندسی معماری انجام شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت تصریح کرد: برگزاری این رویداد با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و مجتمع فنی مهندسی و گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت انجام شد که در این ورکشاپ و مسابقه دو روزه، برای آثار برتر جوایز ارزنده در نظر گرفته شد.

در مراسم افتتاح این دوره، دکتر فرزانه اسدی ملکجهان رئیس مجتمع فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این دوره در افزایش تجربه دانشجویان و علاقمندان رشته مهندسی معماری افزود: این ورکشاپ با هدف ارتقای مهارتهای کاری دانشجویان مهندسی معماری انجام می شود.

وی تأکید کرد: محورهای اصلی این رویداد شامل ترسیم سریع پرسپکتیو، حجم سازی و ترسیم آن، بررسی آثار معماران برتر جهان و آموزش پرسپکتیو و سپس برگزاری مسابقه اسکیس به منظور ارزیابی مهارتهای آموزش داده شده است.

دکتر سیده مامک صلواتیان مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز ضمن خیرمقدم به اساتید و شرکت کنندگان این دوره، برگزاری کارگاه اسکیس را بعنوان گام نخست در راستای تشویق دانشجویان برای مشارکت در فعالیتهای جنبی و کسب مهارت عملی برشمرد و تداوم برگزاری چنین دوره هایی را در برنامه ها آتی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی رشت نوید داد.

همچنین در این مراسم، دکتر حسین صفری عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز با تقدیر از برگزارکنندگان، این کارگاه را در راستای تقویت مهارتهای دانشجویان ورود به بازار کار و رقابتهای حرفه ای، افزایش فعالیت دانشجویان در دانشگاه برای مشارکت در فعالیتهای جمعی دانشگاهی مثمر ثمر دانست.

این رویداد به مناسبت گرامیداشت روز مهندس توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در تاریخ 8 و 9 اسفند 1397 در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

کد خبر: 997925

وب گردی

وب گردی