جوانمرد: دانشگاه آزاد اسلامی در قله رفیع ورزش کشور قرار گرفته است

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد درخشان تیم های ورزشی دانشگاه را در حوزه های مختلف ستودنی و قابل احترام دانست

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی جام فجر چهلم در بخش برادران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در طی دوماه اخیر میزبان شایسته ای در برگزاری 6 مسابقه ورزشی برای کارکنان و اعضاء هیئت علمی با نام جام فجر چهلم و همچنین مسابقات فوتبال چمنی دانشجویان با عنوان جام شهید رئیسعلی دلواری بود.

جوانمرد با تأکید بر اینکه مسابقات ورزشی بعد از وقفه 3 ساله مجدداً با حمایت های دکتر طهرانچی، دکتر ولایتی و دکتر کلانتری برگزار شد، اظهار کرد: امسال در کشور 30 مسابقه در بخش دانشجویان و 6 مسابقه در بخش کارکنان و اعضاء هیئت علمی انجام شد که برگزاری این رویدادهای ورزشی در این سطح قطعاً کمبود هایی با خود داشته که امید است مشکلات پیش آمده بر ما بخشیده شود.

وی با تشریح عملکرد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی بخش ها بیان کرد: امسال تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در 16 رشته ورزشی مسابقات کشوری، موفق ظاهر شدند و ضمن حضور در فینال مسابقات مختلف و مجوز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کردند.

جوانمرد با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سعی کرده در قله رفیع ورزش کشور قرار گیرد، افزود: مدال آوری اعضاء تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات تکواندو آسیایی دلیل این ادعا است.

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تقویم ورزشی دانشگاه برای سال آینده مشخص شده است، تشریح کرد: اگر هیئت رئیسه دانشگاه مانند سال گذشته تعطیلات مرداد ماه را برای دانشگاه تصویب کند، مسابقات کارکنان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه در مرداد ماه انجام خواهد شد تا بازیکنان تیم های ورزشی بتوانند به همراه خانواده به شهرهای برگزاری مسابقات اعزام شوند.

وی با بیان اینکه با پیش بینی های انجام شده، لیگ فرهیختگان در چند رشته ورزشی پرطرفدار به ویژه فوتسال در سال آینده انجام خواهد شد، عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، استان های کشور در 10 منطقه تقسیم بندی خواهند شد و مسابقات در یک زمان یک ماهه به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 997935

وب گردی

وب گردی