کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در راور +عکس

 در بازدید دادستان راور از تعدادی قصابی واغذیه فروشی‌های سطح شهر ۳۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف و دستورات قضایی لازم جهت معدون نمودن آن‌ها صادر شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام اسماعیل مصطفی بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در بازدید از تعدادی قصابی و اغذیه فروشی‌های سطح شهر که به همراه هیات عالی امنیت غذایی صورت گرفت، دستور معدوم نمودن ۳۰۰ کیلو گرم گوشت تاریخ مصرف گذشته صادر کرد.

وی گفت: در راستای ارتقاء امنیت غذایی و بهداشت و سلامت عمومی و در راس هیاتی متشکل از نماینده مرکز بهداشت، دام پزشکی، اصناف وپلیس اطلاعات از رستورانها، اغذیه فروشی‌ها و مرغ فروشی‌های سطح شهر راور بازدید به عمل آمد و تعدادی از واحد‌های صنفی متخلف شناسایی و تذکرات لازم داده شد که در صورت تکرار مغازه آنان پلمب خواهد شد.

این مقام قضائی افزود: متاسفانه در این بازدید مشاهده شد که برخی از مغازه داران اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و با نگهداری مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته سلامت شهروندان را با خطر مواجه می‌سازند. وی هشدار داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی که سلامت شهروندان را به خطر اندازد واحد صنفی مربوطه پلمب و با شخص متخلف برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 997974

وب گردی

وب گردی