اجرای طرح های نقاشی دیواری در محله های مرکزی تهران

شهردار منطقه11 در آستانه فرا رسیدن فصل بهار از آغاز طرح نقاشی های دیواری در محله های مرکزی شهر تهران با تکنیک رنگ در شهر با هدف زیباسازی و افزایش نشاط در نگرش شهری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان در این باره گفت: در راستای اجرای برنامه های استقبال از بهار، از سوی اداره زیبا سازی با دعوت از اساتید رشته هنر دانشگاه تهران و بهره گیری از متخصصین نقاشی شهری به مناسبت استقبال از نوروز 1398 این طرح را در محدوده محله های جنوبی منطقه11 آغاز کردیم.

آبادیان افزود: نقاشی دیواری با حضور متخصصین این هنر در خیابان های معینی، شهرداری، شوش غربی، بهرام بیگی و فضاهای بی دفاع شهری محدوده بزرگراه نواب با هدف کاهش استرس و افزایش نشاط در اماکن و محله های فرسوده توسط اداره زیباسازی شهرداری منطقه11 انجام خواهد شد.

وی گفت: شهرداری باید برای شروع فصل جدید و آغاز گردشگری در پایتخت آمادگی لازم را داشته باشد؛ بنابر این در راستای تعاملات اجتماعی مناسب در محلات جنوبی شهر و حضور بیشتر شهروندان و گردشگران در بافت قدیمی تهران، پروژه نقاشی دیواری که یکی از برنامه های استقبال از بهار اداره زیباسازی منطقه11 است را آغاز کردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 997982

وب گردی

وب گردی