جریان دانشجویی در پیشبرد اهداف سند گام دوم انقلاب بسیار اثرگذار است

مسئول کلینیک‌های حقوقی کرسی حقوق بشر دانشگاه شهیدبهشتی، گفت: علاوه بر فعالیت دانشجویان و بررسی و تحلیل راهکارهای گوناگون برای احقاق اهداف این بیانیه، مسئولان نیز باید با همت و تلاش مضاف در این راه گام بردارند.

مهرشاد شبابی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری تنظیم شده است، گفت: این بیانیه در واقع یک سند بالادستی در راستای دستیابی به آرمان های انقلاب است.

مسئول کلینیک‌های حقوقی کرسی حقوق بشر دانشگاه شهیدبهشتی در خصوص اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: هدف این سند این است که جامعه و انقلاب را در 50 سال آینده یعنی در افق 1440 ترسیم کند که به شان و منزلت به حق جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها اعم از علمی، سیاسی، فرهنگی، دفاعی و... برسد.

وی در ادامه افرود: پرواضح است که هدف نهایی و مخاطب هدف این بیانیه مردم هستند و ابزار رسیدن به اهداف مذکور نیز باز مردم هستند.

شبابی دغدغه مندی مردم را نعمت انقلاب دانست و عنوان کرد: هر چقدر مردم در زمینه‌های مختلف اهل فکر و مطالعه، صاحب نظر، با مشارکت بالای اجتماعی باشند طبیعتا می توانند در پیشبرد اهداف این بیانیه اثرگذارتر باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی نقش جریان دانشجویی را در به دست آوردن جایگاه انقلاب در 50 سال آینده بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: دانشجویان قشر فعال، فهمیم، خوش فکر، نخبه و با انگیزه کشور هستند که می تواند با جریان سازی موفق و مثبت بسیار تاثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت دانشجویان و بررسی و تحلیل راهکارهای گوناگون برای احقاق اهداف این بیانیه، مسئولان نیز باید به همت و تلاش مضاف در این راه گام بردارند و به نظرات نمایندگان جریان دانشجویی نیز ارج نهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998019

وب گردی

وب گردی