بیانیه گام دوم انقلاب، سرلوحه برنامه های حوزه بهداشت

معاون بهداشت وزارت بهداشت، بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه های حوزه بهداشت اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا رئیسی در اختتامیه همایش معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مشهد ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بعد از اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم، گام های بلندی در حوزه بهداشت به عنوان زیر ساخت عرصه سلامت کشور برداشته شد.

وی ضمن اشاره به تحول چشمگیر در خدمت رسانی حوزه بهداشت به آحاد ملت گفت: ساخت هزاران خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت در اقصی نقاط کشور و ارائه خدمات نوین بهداشتی در این مراکز یکی از نمادهای این خدمت رسانی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در بهار سال آینده 1500 پروژه بهداشتی که بعد از طرح تحول سلامت احداث آنها آغاز شده بود مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

دکتر رئیسی سال آینده را سال افزایش کیفیت در ارائه خدمات خواند و افزود: حرکت در مسیر تکمیل پرونده الکترونیک سلامت و استقرار نظام ارجاع از اهداف اصلی این حوزه در سال 1398 خواهد بود.

وی در پایان گفت: داشتن پیوست اجتماعی برای کلیه ماموریت های حوزه بهداشت با توجه به ماهیت این حوزه از جایگاه مهمی برخوردار بوده و معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی باید در این مسیر قدم بردارند.

گفتنی است همایش معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور روزهای هشتم و نهم اسفندماه در مشهد برگزارشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998028

وب گردی

وب گردی