امور معنوی لازمه حیات الهی و زندگی قرآنی

استادان کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی در چهارمین روز از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی که در فرهنگسرای قرآن برگزار شد، پرداختن به امور معنوی را لازمه حیات الهی و زندگی قرآنی دانستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مفدا، چهارمین روز از کارگاه مهارتهای زندگی قرآنی امروز جمعه ۱۰ اسفند با حضور کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد. در روز پایانی این دوره آموزشی، کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی در کارگاه عمومی و جمع بندی که با ارائه استاد خدام حسینی برگزار شد شرکت کردند.

در ادامه شرکت کنندگان کارگاه در دو کلاس مجزا ادامه مباحث مهارتهای زندگی قرآنی را آموختند. در این کلاس خانم نوروزی با اشاره به امور ویژه در زندگی که مستقیما با حیات الهی انسان در ارتباط است گفت: امور ویژه زندگی انسانها همان امور معنوی هستند که برای زندگی قرآنی از ضروریات است.


وی خواندن نماز اول وقت، تلاوت قرآن، مطالعه، دعا و نیایش، تفکر، سلوک جمعی مومنانه، شکر گذاری و استغفار شبانه را از مصادیق امور ویژه و معنوی در حیات الهی و قرآنی انسان دانست. کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی سپس در مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

انتهای پیام/


کد خبر: 998048

وب گردی

وب گردی