افتتاح مرکز جامع سلول‌درمانی و پزشکی بازساختی در کرمان

مرکز جامع سلول درمانی و پزشکی بازساختی استان کرمان گشایش یافت تا زمینه انجام تحقیقات پژوهشگران و محققان استان هموار شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، مرکز جامع سلول درمانی و پزشکی بازساختی در استان کرمان گشایش یافت. این مرکز دارای بخش های مختلفی همچون آزمایشگاه ملکولی،کشت سلول، مهندسی بافت، فلوسایتومتری، نمونه گیری و اتاق سرد است. بنابراین وجود آن زمینه انجام تحقیقات پژوهشگران و محققان استان را هموار می کند.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح این مرکز بیان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان باید این مرکز را به بستر فیزیکی مناسب جهت تولید ثروت از علم تبدیل کنند و این عمل مستلزم ارتباط این مرکز با واحدهای حقوقی حمایت کننده در سطح استان کرمان است.

همچنین امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی نیز خواستار تبدیل این مرکز به محلی برای آموزش کسب و کار، نحوه ارائه ایده و تبدیل ایده به محصول و برگزاری رویدادهای استارتاپ محور حوزه سلول های بنیادی شد.

وی همچنین بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان که بتواند در زمینه تجاری سازی و کسب کار فعالیت کنند تاکید کرد.

پس از افتتاح این مرکز دلیری و حمیدیه به همراه هیئت همراه از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند.

مرکز جامع سلول درمانی و پزشکی بازساختی در کرمان با حضور علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان افتتاح شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998107

وب گردی

وب گردی