جشنواره  فرهنگی هنری کوثر بهار در استقبال از نوروز98

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با قرار گرفتن در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و استقبال از بهار 98 جشنواره فرهنگی هنری کوثر بهار را در مراکز و کتابخانه های خود برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، این جشنواره با برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) با حضور همکاران منطقه 18 کلید می خورد و تا 27 اسفند در قالب ویژه برنامه های متنوع میزبان اقشار مختلف شهروندان است.

جشن های پایان دوره آموزشی شامل ویژه جشن کودکان مهد و پیش دبستان، اختتامیه دوره های ورزشی و هنری و اعلام نتایج برندگان جشنواره ادبی نذر شعر و جشنواره اقتصاد گراف در قالب این بسته فرهنگی و هنری برگزار می شود.

هم چنین اهدای بسته های حمایتی خیرین به نیازمندان با عنوان باران عشق، حضور اتوبوس کتابگرد هد هد در محله های محروم منطقه 18، دید و بازدید مدیریت و کارکنان فرهنگسرای خاتم(ص) از خانواده معظم شهدا، رونمایی کتاب در نشست محضر قلم، ویژه برنامه روز درختکاری و کاشت نهال به یاد شهدا در بوستان مینا، مسابقات آشپزی و کارگاه های آموزشی عیدانه برای مادر و کودک در خانه فرهنگ امام علی(ع) مجموعه ویژه برنامه هایی هستند که در قالب جشنواره کوثر بهار تا 27 اسفند ماه اجرا می شود.

علاقمندان برای حضور و بهره مندی از این برنامه ها می توانند به فرهنگسرای خاتم(ص) و مراکز و کتابخانه های تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 مراجعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998124

وب گردی

وب گردی