توسعه کانون‌های فرهنگی و هنری با هدف دانشجومحوری

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران مرکزی گفت: کارهای فرهنگی باید توسط دانشجویان و تحت نظارت اداره‌های دانشجویی و فرهنگی دانشکده‌ها انجام بپذیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، سومین نشست مشترک دبیران کانون‌های فرهنگی اجتماعی دانشجویان و مدیران مسئول نشریات دانشجویی با حضور عباس گوهری معاون فرهنگی و اجتماعی و دبیران کانون‌های فرهنگی و نشریات واحد تهران مرکزی برگزار شد.

گوهری در این جلسه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های این معاونت ترویج، توسعه و تشویق کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و نشریات دانشجویی با هدف دانشجو محوری است، گفت: کارهای فرهنگی باید توسط دانشجویان و تحت نظارت اداره‌های دانشجویی و فرهنگی دانشکده‌ها انجام بپذیرد.

گوهری افزود: در این راستا برای کانون‌هایی که مجوز رسمی دریافت نموده‌اند امکان جذب دانشجو زیاد است و کانون‌هایی که برنامه‌های خود را ارائه دهند می‌توانند در جلسات شورای فرهنگی دانشکده‌ها نیز حضور یابند.

وی در تکمیل سخنان خود ادامه داد: برنامه‌های مطرح شده توسط کانون‌های فرهنگی و اجتماعی و نشریات واحد باید متناسب با سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و دبیران کانون‌ها و نشریات نیز باید با معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد هماهنگی و تعامل دو سویه باشند.

گوهری تأکید کرد: برنامه های ارائه شده باید در قالب ضوابط و مقررات باشد تا برنامه‌ها پذیرفته شده و مصوب شود.

در پایان این نشست اسدالله بیات مدیرکل فرهنگی و اجتماعی واحد تهران مرکزی ضمن عرض خیر مقدم حضور دبیران کانون‌های فرهنگی و نشریات واحد تهران مرکزی، هدف از برگزاری این گونه جلسات را مشارکت دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی و ارائه نقطه نظرات آنان دانست و اظهار کرد: هر کانون می‌تواند درخواست مجوز یک نشریه را برای چاپ و انتشار ارائه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998185

وب گردی

وب گردی