جدیدترین موضع گیری خصمانه وزیر خارجه بحرین علیه ایران و حزب الله

وزیر خارجه بحرین به تکرار ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت و از موضع انگلیس ضد حزب الله لبنان استقبال کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ به نقل از اسکای نیوز، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین گفت: کشورهای اسلامی باید به مقابله با تروریسم و گروههای تروریستی بپردازند. شبکه های تروریستی هستند که مورد حمایت کشورها هستند و باید در راستای انهدام آنها حرکت شود. یک دیدگاه فراگیر باید در برخورد با گروههای تروریستی از جمله اخوان المسلمین باید وجود داشته باشد.

خالد بن احمد آل خلیفه بیان کرد: تغییری در سیاست های قطر ایجاد نشده است و همچنان حامی گروههای تروریستی است و آنها را خاک خود جای داده است. تحریم قطر تا تغییر سیاست های آن ادامه دارد.

وزیر خارجه بحرین در ادامه مدعی شد: ایران حامی گروههای تروریستی در منطقه است. بسیاری از کشورهای اسلامی از تروریسم مورد حمایت ایران رنج می برند.

وی ضمن استقبال از اقدام انگلیس علیه حزب الله لبنان ادعا کرد: هر دو جناح سیاسی و نظامی حزب الله، تروریستی است و ما از موضع انگلیس علیه حزب الله استقبال می کنیم و از اتحادیه اروپا و دیگر کشورها می خواهیم که اقدامی مشابه انگلیس انجام دهند و آنرا در فهرست تروریستی خود قرار دهند.

درباره یمن نیز مدعی شد: جامعه بین المللی باید حوثی ها را به اجرای توافقات امضا شده وادار کنند.

وی خواستار همکاری گسترده بین المللی برای تحقق ثبات در سوریه شد و گفت: دخالت منطقه ای در سوریه به پیچیدگی بحران آن می افزاید.

انتهای پیام/

کد خبر: 998202

وب گردی

وب گردی