عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی علت وقوع ۴۱ درصد تصادفات

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به علل وقوع تصادفات گفت: ۴۱ درصد از تصادفات به علت عدم توجه به جلو و خواب آلودگی رانندگان است.

به گزارش ایسکانیوز، دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.
سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در این مراسم گفت: سال گذشته چند تن از همکاران به علت برخورد خودروها جان خود را از دست دادند.
وی با بیان این مطلب که جان نیروی انسانی برای ما مهم تر است از مأموران خواست که با رعایت نکات ایمنی اقدام کرده و در جای مناسب مستقر شوند.
این مقام این مقام ارشد راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که هوشیاری و آمادگی در پیشگیری از وقوع حوادث امنیتی کمک کننده است از مأموران پلیس راه درخواست کرد که در سطح جاده ها و هوشیاری و آمادگی لازم را داشته باشند.
سردار مهری به آمار تصادفات پرداخت و گفت: عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی ۴۱ درصد انحراف و تجاوز به چپ ۲۴ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده اند.
سردار مهری در ادامه صحبت‌های خود به هماهنگی های لازم برای اعزام کاروان های راهیان نور پرداخت و گفت همانگونه که خودروها باید ایمن باشند نکات ایمنی نیز باید رعایت شود و تاکید ما این است که استانداردها رعایت شود.
وی اعلام کرد خوشبختانه در سال قبل تصادف دسته جمعی در این زمینه نداشته‌ایم و این به علت نظارت کامل پلیس بوده است.
سردار مهری به شعار امسال پلیس راهور که پرهیز از خطر آرامش در سفر است پرداخت و گفت کمپینی در مجموعه پلیس راه تشکیل شده با این موضوع که لطفاً مدارک را ارائه دهید لطفاً متوقف شوید که انشاالله نحوه برخورد پلیس با مردم بهتر باشد و بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 998210

وب گردی

وب گردی