حذف یک گروه نمایشی از جشنواره تئاتر دانشگاهی/ کارگردان اثر باید دانشجو باشد

معاون مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی از حذف یک گروه نمایشی از جشنواره گفت: بنا بر ضوابط جشنواره، کارگردان اثر حتما باید دانشجو باشد و اتمام یا ترک تحصیل کارگردان مانع از حضور اثر در جشنواره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهی ایسکانیوز، نشست خبری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران صبح امروز (یکشنبه ۱۲ اسفندماه ۹۷) در تالار مشاهیر تئاتر‌شهر برگزار شد.

مجتبی جدی معاون مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی در این نشست، اظهار کرد: بخش مناطق در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی مورد توجه ویژه قرار گرفته است. دوره ای ۷ روزه در کاشان با همکاری دانشگاه و خانه تئاتر این شهر برگزار کردیم.

وی ادامه داد: فیلم‌تئاترهای دوره های قبل را در شهرهای مختلف کشور به نمایش می‌گذاریم. همچنین کارگاه‌های کارگردانی و بازیگری توسط استادان برجسته در شهرستان ها برگزار خواهیم کرد.

معاون مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی با اشاره به حذف یک گروه نمایشی از جشنواره، گفت: بنا بر ضوابط جشنواره، کارگردان اثر حتما باید دانشجو باشد و اتمام یا ترک تحصیل کارگردان مانع از حضور اثر در جشنواره می‌شود.

وی افزود: همچنین اثر نباید قبلا در جشنواره‌ای شرکت کرده باشد که یکی از آثار متقاضی قبلا در جشنواره‌ای استانی حاضر شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 998245

وب گردی

وب گردی