شهرک‌های صنعتی حومه پایتخت میزبان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری امروز به تعدادی از شهرک‌های صنعتی اطراف کلان‌شهر تهران سری می‌زند و با فناوران مستقر در این شهرک‌ها گفت وگو می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شهرک‌های صنعتی حومه پایتخت از جمله پرند، قدس و اسلامشهر صبح امروز دوشنبه 12 اسفندماه سال جاری، میزبان معاون علمی و فناوری رییس جمهوی است.

ستاری، با هدف شنیدن مشکلات و نیازها، مشاهده دستاوردها و توانمندی‌ واحدهای فناور، به این شهرک‌های صنعتی حضور می‌یابد و با فعالان فناور به گفت‌وگو می‌نشیند.

بازدید از 2 شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی پرند، آغازگر برنامه حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش در شهرک‌های صنعتی پیرامون پایتخت است.

ستاری سپس به شهرک صنعتی «گلگون» می‌رود و ضمن آشنایی با دستاوردهای فعالان فناور شرکت‌های دانش‌بنیان کارنو ایده‌آل آرمان، باسط‌ پژوه تهران، فناور نانومقیاس، توسعه و تجهیز کارما اندیش و فرادید توربو صنعت با فعالان دانش‌بنیان این شرکت‌ها به گفت‌وگو می‌نشیند.

شهر قدس و شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی مستقر در این محدوده، سومین مقصد معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری است. ستاری از شرکت‌های دانش‌بنیان آراز صنعت آسیا، طیف گستر فراز دیدن می‌کند و سپس به شتابدهنده فناوری «آبان» می‌رود و از واحدهای استارتاپی و نوآور مستقر در این شتابدهنده، بازدید می‌کند.

بازدید از شرکت دانش‌بنیان آرین گستر و شرکت فنی مهندسی لیزر پرتوپردازش مواد تهران از دیگر برنامه‌های سفر یک‌ روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در محدوده صنعتی و دانش‌بنیان اطراف تهران خواهد بود.

پایان پیام/

کد خبر: 998259

وب گردی

وب گردی