نخستین نمایشگاه دستاوردهای فن‌آورد برگزار می‌شود

با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 16 اسفندماه سال جاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای فن آورد در 5 سال اخیر برگزار می شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، اختتامیه چهارمین دوره مسابقات کشوری فن آورد، همزمان با مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات کشوری فن آورد، با مشارکت بیش از 15 هزار نفر، برگزار می شود.

مسابقات مهارت سنجی فن‌آورد که با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان برگزار می‌شود، راهی است برای رسیدن به مسیر درست پاسخگویی به مشکلات. این رویداد زمینه‌ای فراهم کرده است تا مسائل و کمبودهای موجود در صنایع در مسیر خوبی قرار بگیرند و در نهایت پاسخی خلاقانه و نوآورانه به کمک جوانان و نخبگان کشور به این معضلات ارائه شود.

مدیران این رویداد تلاش می‌کنند تا با روشی نوین و منحصر به فرد، مهارت‌های تخصصی و استعداد افراد را در رقابتی جذاب و چالش برانگیز محک بزنند و بهترین‌ها را شناسایی و حمایت کنند.

فناورد یک پلتفرم چند وجهی است که از یک‌سو صاحبان کسب و کارها و سرمایه گذاران اعم از خصوصی و دولتی و از سوی دیگر جامعه متخصص و نخبگان کشور در آن حضور دارند. مهم‌ترین مزیت این مسابقات رسیدن به پاسخ‌های متنوع و کارآمد و قابلیت انتخاب به صاحبان کسب و کارهاست.

در طول 4 سال گذشته بیش از یکصد مساله پیچیده و تخصصی ملی صنایع و کسب و کارها توسط جوانان متخصص و فارغ التحصیلان نخبه کشور مورد رقابت قرار گرفته و با ارائه راه های هوشمندانه و خلاق آنها این معضلات رفع شده است. حل مسائلی از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پارک فناوری پردیس، شرکت مایکروتل، شرکت خدمات انفورماتیک ایران، صنایع مخابراتی و غیره بخشی از دستاوردها و فعالیت های فن‌آورد است.

این دستاوردها و فعالیت ها در قالب نمایشگاهی در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات کشوری فن آورد به نمایش درخواهد آمد.

این شرکت، یک شرکت دانش بنیان خصوصی است و حمایت های ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تنها معنوی و در راستای حمایت از عموم شرکت های دانش بنیان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 998271

وب گردی

وب گردی