انتخاب 3 ایده برتر در نخستین رویداد استارت‌آپ تهران

در نخستین رویداد استارت آپ ۵۲طرح و ایده شرکت کردند که ۸ایده به مرحله نهایی راه یافتند و از بین آنها ۳ ایده نمونه شناسایی شد تا مورد حمایت برای تیم‌سازی یا تجاری‌سازی قرار گیرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، رویداد استارت‌آپ استان تهران در 3 محور اصلی صنعت و فناوری اطلاعات، فروش و بازاریابی، طراحی و ساخت نمونه اولیه محصول در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برپا شد.
این رویداد به منظور حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر ایده‌های نو و تجاری‌سازی آنها در حوزه صنعت از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران صورت گرفت. مهمترین اهداف آن نیز ترویج فرهنگ خلاقیت، کارتیمی و کارآفرینی، ایجاد محیط خلاقانه و کارآفرینانه برای پرورش روحیه کسب و کارهای نوین در زمینه ارایه خدمات فناوری، شناسایی ایده‌های فناورانه، استفاده از پتانسیل کسب و کارهای الکترونیکی و غیره است. همچنین شناسایی و دعوت از سرمایه گذاران برای حمایت مالی از شرکت‌های نوپا استارت‌آپی برای تجاری‌سازی ایده‌ها، همچنین ایجاد ارتباط موثر بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند از دیگر اهداف این رویداد به شمار می‌رود.
در این رویداد ۵۲ طرح و ایده شرکت کردند که ۸ ایده به مرحله نهایی راه یافتند.
همچنین ۵ ایده توسط داوران منتخب شدند و از بین آنها ۳ ایده نمونه شناسایی شد تا مورد حمایت برای تیم‌سازی یا تجاری‌سازی قرار گیرد.
گفتنی است، افراد و تیم‌هایی که دارای ایده‌های خلاقانه، نوآورانه و کارآفرینانه در محورهای اصلی رویداد و مرتبط با صنعت هستند نیز در مدت از پیش مشخص شده به دبیرخانه ارسال کردند. ایده‌های برتر برای راه اندازی فعالیت خود از تیم‌سازی تا تجاری‌سازی مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 998276

وب گردی

وب گردی