فرمانده مرزبانی ناجا:  برخی از مناطق صعب‌العبور بسترهای مطلوبی ندارند

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه برخی از مناطق صعب العبور وضعیت مطلوبی ندارند، بر لزوم ایجاد بسترهای لازم در مرزها برای مقابله با تهدیدات و بلایای طبیعی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی در سفر به استان سیستان و بلوچستان، به ایجاد بستر‌های لازم برای مقابله با تهدیدات و بلایای طبیعی، اشاره کرد و گفت: تلاش ها و اقدامات مطلوبی برای مقابله با هرگونه تهدید، آسیب و بلایای طبیعی انجام شده است اما برخی از مناطق صعب‌العبور استان بسترهای مطلوبی ندارند.

وی به وقوع حوادث و بلایای طبیعی اشاره کردوگفت: با توجه به تمهیدات و موانع فیزیکی که از قبل ایجاد شده متأسفانه شب گذشته یکی از مقرهای هنگ مرزی میرجاوه بر اثر گرفتار شدن در سیل، دچار حادثه شد.

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: پس از جاری شدن سیل در منطقه هنگ مرزی میرجاوه، 3 نفر از مرزبانان هنگام حراست از مرزهای کشور عزیزمان به شهادت رسیدند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان به همکاری خوب دولت پاکستان اشاره کرد و گفت: دولت پاکستان بیش از پیش برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های مشترک مرزی به صحنه آمده و امیدواریم این روابط بیش از پیش منسجم‌تر شود.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امنیت امروز مرزهای کشور به دلیل فداکاری، مجاهدت و بیدار بودن مرزبانان و همه نیروهای مسلح مستقر در مرزها است.

گفتنی است، سردار " قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی ناجا در حال بازدید هوایی از مرزهای سیستان و بلوچستان است.

/​ انتهای پیام

کد خبر: 998333

وب گردی

وب گردی