ثبت 382 طرح در سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

دبیر جشنواره بین‌المللی خوارزمی از ثبت‌نام 382 طرح در سی و دومین جشنواره بین المللی خوارزمی خبر داد و گفت: در این دوره از جشنواره ۲۷۱ طرح داخلی و ۱۱۱ طرح خارجی ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در سالن اجلاس سران با حضور وزیر علوم و معاون علمی ریاست جمهوری برگزار شد.

علی الیاسی دبیر جشنواره بین‌المللی خوارزمی با اشاره به دستاوردهای این جشنواره، اظهار کرد: دستاوردهای این جشنواره چنان روشن بود که مورد توجه تمام مقامات کشور قرار گرفت.

وی افزود: این جشنواره در سی و دو سال، هزار طرح را به عنوان برگزیده معرفی کرده است؛ ۷۹ درصد این طرح ها داخلی و ۲۱ درصد متعلق به خارجیان بوده است.

الیاسی با اشاره به جامعه برگزیدگان جشنواره خوارزمی، ادامه داد: این اجتماع چندهزار نفره است و افرادی خلاق و خودباور برای شتاب بخشیدن به موتور علمی کشور در آن فعالیت می‌کنند. جشنواره خوارزمی آینه خودباوری جوانان و پژوهشگران است، در سی و دو سال گذشته نیز ۹۶ سازمان ملی و بین‌المللی با ما همکاری داشته‌اند.

دبیر جشنواره بین‌المللی خوارزمی تصریح کرد: طرح‌های داخلی و خارجی، طرح ایرانیان مقیم خارج و طرح برگزیده در دوره‌های قبلی، جزو طرح‌های برگزیده ویژه هستند.

وی در پایان با تاکید بر این که در این دوره از جشنواره ۲۷۱ طرح داخلی و ۱۱۱ طرح خارجی ثبت نام کردند، بیان کرد: از سوی گروه‌های تخصصی ۲۷ طرح به داوران معرفی شده و داوران ۱۰ طرح داخلی و ۶ طرح خارجی را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998351

وب گردی

وب گردی