تعداد مخاطبان برخی شبکه‌های مجازی از صدا‌و‌سیما بیشتر است

محمد رضا شفاه، تهیه کننده سینما و دانش آموخته دانشگاه صدا و سیما گفت: در برخی از موارد، تعداد مخاطبان صفحه‌ای در اینستاگرام، از شبکه‌ای در صدا‌و‌سیما بیشتر است و مؤثرتر واقع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست «از آرمان تا سازمان» پیرامون فاصله سازمان صدا‌و‌سیما با آرمان‌های انقلاب اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صدا‌وسیما برگزار شد.

محمد‌رضا شفاه، تهیه‌کننده سینما و دانش‌آموخته دانشگاه صدا‌و‌سیما، در این نشست گفت: بخشی که سبب چشم‌پوشی صدا‌و‌سیما از مسائل مردم شده است، به ساختار صدا‌و‌سیما و بخش دیگر آن به سیاست‌های صدا‌و‌سیما باز می‌گردد.

وی افزود: یعنی سیاست‌های صدا‌و‌سیما محافظه کارانه است و به نیروی جوان اهمیت نمی دهد و در این سازمان، گردش نخبگان وجود ندارد. عدم اعتماد به جوانان یکی از چالش‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و صدا‌و‌سیما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این تهیه کننده سینما گفت: در برخی از موارد، تعداد مخاطبان صفحه‌ای در اینستاگرام، از شبکه‌ای در صدا‌و‌سیما بیشتر است و مؤثرتر واقع می شود.

وی تصریح کرد: شبکه 3 امسال، به مراتب مناسب‌تر و قویتر از شبکه 3 سال‌های گذشته است. دلیل این مسئله نیز جوانگرایی است که در این شبکه صورت گرفته است.

شفاه ادامه داد: البته این شبکه با نقطه ایده‌آل و آرمانی، فاصله زیادی دارد و دلیل این مسئله نیز، جوانگرایی غیر‌طبیعی است؛ یعنی این جوانگرایی به صورت طبیعی ایجاد نشده است و چالش‌های ساختاری متعددی در تقابل با این جوانگرایی قرار دارد؛ حتی پیرمرد‌های زیادی هم منتظر هستند که مدیر جوان این شبکه زمین بخورد تا به طور کلی، پرونده جوانگرایی را مختومه اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998491

وب گردی

وب گردی