مهلت استفاده از سهمیه امریه شرکت‌های دانش‌بنیان تعیین شد

متقاضیان سهمیه امریه از شرکت های دانش بنیان که اعزامی اول اردیبهشت 98 هستند تا نیمه اسفند جاری فرصت دارند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، متقاضیان سهمیه امریه از شرکت های دانش بنیان که اعزامی اول اردیبهشت 98 هستند تا نیمه اسفند جاری فرصت دارندتا برگه اعزام خود را به مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان ارسال کنند .

افراد متقاضی امریه در شرکت دانش بنیان پس از ثبت نام در سامانه سینا و کسب حداقل 60 امتیاز، اطلاعات تکمیلی را در سامانه سرباز امریه ارسال کرده و در صورت تایید مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان پس از دریافت برگ اعزام و طی دوره آموزشی برای ادامه خدمت از طریق معاونت علمی وفناوری به شرکت دانش بنیان که در آن فعال بوده اند، معرفی می شوند.

کسری فرزند (سه ماه) مورد پذیرش قطعی خواهد بود و سایر کسری ها در صورت تایید شرکت و معاونت علمی و فناوری به آجا (ارتش جمهوری اسلامی) ارائه شده و در صورت پذیرش این ارگان نظامی قابل استفاده خواهد بود.

حقوق و مزایای این افراد منطبق بر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و برابر با سایر کسانی است که در حال انجام خدمت نظام وظیفه هستند، که توسط شرکت متقاضی استفاده از نیروی امریه پرداخت خواهد شد.

افرادی متقاضی طرح امریه به هیچ عنوان نباید در برگ اعزام خود دارای غیبت باشند و حداقل سه ماه پیش از اعزام، درخواست خود را در سامانه سینا ثبت کنند.

فرد متقاضی باید اطلاعات خود و شرکت متبوع خود را در سامانه Sina.bmn.ir ثبت و به‌صورت الکترونیکی مراحل آن را پیگیری کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998496

وب گردی

وب گردی