دوره‌های تربیت مدرس در دانشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود

نماینده دانشگاه صنعت نفت از برگزاری دوره‌های تربیت مدرس در این دانشگاه خبر داد و گفت: با این اقدام می‌خواهیم از پتانسیل داخلی کشور استفاده کرده و به آن متکی باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری راه‌اندازی تنها شبیه‌ساز فوق مدرن و چند منظوره حفاری در کشور به دست متخصصان داخلی، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۹۷) در مرکز تحقیقات دانشگاه صنعت نفت برگزار شد.

کرم‌بیگی، نماینده دانشگاه صنعت نفت در ادامه نشست اظهار کرد: با برگزاری دوره‌های تربیت مدرس، می‌خواهیم از پتانسیل داخلی کشور استفاده کرده و به آن متکی باشیم.

وی ادامه داد: در ایران، مرکز تایید شده‌ای توسط «آی دبلیو سی اف» نداریم؛ ولی کشورهایی مانند هند که قدمتی در حفاری و تولید نفت ندارند، ۱۵ مرکز تایید شده دارند.

کرم‌بیگی تصریح کرد: امیدوارم حرکت دانشگاه صنعت نفت مورد توجه دیگر نهادهای مرتبط قرار گیرد. ما در خاورمیانه هم دستگاهی، چنین کامل نداریم. دانشگاه‌های دیگر هزینه‌های هنگفتی صرف می‌کنند و برای دریافت تاییدیه به کشورهایی مانند عمان می روند.

وی افزود: ما به تمام شرکت‌های گیرنده خدمات اطمینان می‌دهیم تأییدیه‌های ما منطبق بر تأییدیه‌های «آی دبلیو سی اف» خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 998518

وب گردی

وب گردی