اکتشافات علمی در رفع مشکلات جامعه باید سرلوحه برنامه‌‏های دانشگاه آزاد اسلامی باشد

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در واحد نجف‌آباد آغاز به کار کرد، قرائت شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیام دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز به میزبانی واحد نجف‌آباد آغاز به کار کرد، توسط دکتر امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد قرائت شد.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‏اند.

برگزاری هفتمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بارقه‌‏ای نویدبخش از سحرگاهان طلوع خورشید علم و دانش و شکوفایی فرهنگ و تمدن‌‏سازی دوباره است.

یقیناً این اقدامات چشمگیر که به اهتمام عاشقان گسترش علم برگزار شده، گامی بزرگ در راه اعتلای سرمایه‏‌های علمی، معنوی و فرهنگی ملت بزرگ ایران است که درک ابعاد وجودی و آشنایی با عمق استعدادهای نهفته در جوانان پراستعداد این مرز و بوم را از منظر مجامع بزرگ علمی بین‌المللی، نهادینه خواهد کرد، چرا که آفرینش‌های بزرگ علمی جهان که منتج به اختراع، ابداع و نوآوری گردیده، همراه دیرینه استعدادهای درخشان نهفته در دل جوانان این سرزمین بوده است.

بدون شک موفقیت‏‌های گران‌سنگی چون دستیابی به فناوری‌‏های روز دنیا در حوزه‏‌های هسته‏‌ای، نانو فناوری، زیست فناوری، دفاعی، امنیتی و پزشکی نوید حیات و شکوفایی مجدد تمدن ایرانی اسلامی را می‌‏دهد، به طوری که به کارگیری دانسته‏‌ها و اکتشافات علمی در رفع مشکلات مبتلا به جامعه باید در سرلوحه برنامه‌‏های دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد و توجه همزمان به نیازهای مردم، استفاده و همکاری از دیگر دانش‏‌های حوزه‏‌های مختلف علمی، قرار دادن سطح دانشگاه‏‌های کشور در تراز برترین مجامع علمی دنیا می‌‏تواند رویکردی نوین برای این دانشگاه و مخترعان و مبتکران به شمار آید.

امیداوارم مسئولان و مدیران خدوم و زحمتکش بتوانند بستر، شرایط و پیش نیاز‏های دستیابی به این مهم را برای شما جوانان آینده‌ساز فراهم کنند.

اینجانب از برگزارکنندگان، دست‌اندرکاران و تمامی شرکت‌‏کنندگان در این جشنواره بزرگ علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌‏آباد صمیمانه سپاسگزاری کرده، امیدوارم با بهره‌‏گیری بیشتر از آموزه‌‏های هدایتگر و انوار معنوی ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و تداوم و ارتقای سطح علمی و کیفی اینگونه اقدامات ارزشمند، بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی همه‌جانبه ایران اسلامی و به ویژه خانواده دلسوز دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

عزّت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 998519

وب گردی

وب گردی