ایده کودکان ایرانی بیمه شد

آینده ایران در دست کودکان قرار دارد. کودکانی که با خلاقیت و نوآوری سرمایه عظیم را برای کشور ایجاد می کنند. در این راستا به تازگی کارگروه «کودک و آینده» توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی ایجاد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برنامه ریزی برای حوزه کودک در تمامی کشورهای از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا بافتن رج به رج آینده کشور به دست کودکان است . پس با فزونی دانش و علم بازیگران این حوزه، آنها نقش خود را به درستی ایفا می کنند. بنابراین صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این حوزه وارد عمل شد. در این راستا به تازگی این صندوق کارگروهی با عنوان «کودک و آینده» را راه اندازی کرده است.

این کارگروه به شناسایی ظرفیت های ذهنی کودکان کمک می کند تا از این ظرفیت ها در مسیر درست استفاده شود. در این صورت استعداد کودک در مسیر درست رشد داده می شود و در آینده با نوآوری و خلاقیت خود این افراد ثروت عظیمی برای کشور تولید می کنند. البته صندوق برنامه هایی نیز در خصوص آموزش مربیان مهدهای کودک، معلمان و والدین دارد تا این مسیر به درستی طی شود. ایجاد این کارگروه نیز گامی است تا با اموزش درست اینده روشنی در انتظار کشور باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998542

وب گردی

وب گردی