کتاب انقلابی تزار می‌تواند برای عموم جامعه مفید واقع شود

مولف کتاب انقلاب تراز گفت: مخاطب کتاب انقلابی تراز تمامی افراد هستند، مسئولان روابط عمومی، پژوهشگران، نهادهای فرهنگی، ائمه جمعه، اساتید دانشگاهی و مدیران کشور می توانند از این کتاب استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام سعید صلح‌میرزایی مولف کتاب انقلاب تراز در آیین رونمایی از این کتاب که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تعاریف مرسوم انقلاب اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را تبیین کنیم، باید آن را صرفا در سال ۵۷ ببینیم، اما در تفکر امام(ره) انقلاب صرفا در سال ۵۷ خلاصه نمی شود.

وی افزود: ۵ مرحله برای انقلاب ذکر شده است؛ مرحله اول براندازی رژیم بود،مرحله دوم ساختار سازی، مرحله سوم اسلامی‌ سازی دولت و دستگاه های اجرایی، مرحله چهارم اسلامی سازی تمام جامعه و در آخر باید به تمدن اسلامی برسیم. همچنان ما احتیاج داریم که فرآیند انقلاب در تمامی ارکان کشور جریان پیدا کند.

مولف کتاب انقلاب تراز گفت: نیروهای انقلابی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی صحنه ها حضور داشتند که برکت آن‌ها توانستیم از بسیاری از بحران های کشور عبور کنیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر نیروهای انقلابی را با تعابیری همانند ضد اعتدال بود، مورد هجمه قرار دادند.

صلح‌میرزایی افزود: در این کتاب هزار به مواردی از جمله دوری از اشرافیت، عدالت خواهی، استکبار‌ستیزی تاکید شده است. اگر روحیه انقلابی گسترش پیدا کند، بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر مردم را آزار می دهد، حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: کتاب کتاب می تواند برای مسئولان روابط عمومی، پژوهشگران، نهادهای فرهنگی، ائمه جمعه، اساتید دانشگاهی و مدیران کشور مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998567

وب گردی

وب گردی