زمان اعزام اردوهای جهادی  دانشگاه‌های  استان البرز مشخص شد

مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، گفت: دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های استان البرز از تاریخ 3 لغایت 15 فروردین ماه سال آینده به مناطق محروم و حاشیه‌ای استان البرز اعزام خواهند شد.

بهنام نظری مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: اردوهای جهادی دانشجویی یکی از حرکت های خوب و دانشجویی‌ست که سال‌های متمادی در مناطق محروم کشور برگزار می شود.

نظری تصریح کرد: استان البرز یکی از استان‌هایی است که به لحاظ ظرفیت اردوهای جهادی دانشجویی در کشور بسیار فعال است که نتیجه مسئولیت‌پذیری و فعالیت دانشجویان و استادان این استان است.

مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در خصوص اردوهای جهادی دانشجویی نوروز 98، اذعان کرد: هشت گروه جهادی متشکل از دانشجویان جهادگر هشت دانشگاه استان البرز برای اعزام به مناطق محروم اعلام آمادگی کردند که بناست در ایام عید نوروز در حوزه‌های مختلف و به صورت تخصصی به فعالیت بپردازند.

در ادامه وی افزود: دانشگاه های آزاداسلامی واحدهای نظرآباد و هشتگرد، مجتمع آموزشی مرکز شهید عراقی طالقان، دانشگاه پیام نور کرج، دانشگاه فرهنگیان برادر و خواهر، دانشگاه علمی و کاربردی از جمله دانشگاه‌هایی هستند که در ایام نوروز اردوی جهادی برگزار می‌کنند.

نظری با بیان اینکه در پنج نقطه محروم استان البرز اردوی جهادی برگزار می شود، گفت: بهداشت و سلامت، آموزش، فرهنگی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و... محورهای خدمت‌رسانی به دانشجویان است.

این فعال دانشجویی در خصوص زمان برگزاری اردوهای جهادی دانشگاه های استان البرز، گفت: دانشجویان از تاریخ 3 لغایت 15 فروردین سال آینده به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: ایام نوروز اردوهای جهادی درون استانی را برگزار خواهیم کرد و با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های دقیق در تابستان اردوی جهادی خارج از استان را با همت دانشجویان برگزار می کنیم.

نظری با انتقاد از عدم همکاری برخی از دانشگاه ها، تصریح کرد: در استان البرز مسئولین بسیج دانشجویی برخی از دانشگاه‌های استان در اعزام و هماهنگی اردوهای جهادی همکاری لازم را ندارند.

نظری با تاکید بر فعالیت کانون دانشجویی امام حسن(ع) استان البرز، تصریح کرد: این کانون به صورت ویژه بر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای استان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998568

وب گردی

وب گردی