ثبت اطلاعات بیش از 2 هزار تجهیزات آزمایشگاهی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: اطلاعات مربوط به 2050 تجهیز آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی ثبت شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره دسته بندی تجهیزات آزمایشگاهی، بیان کرد: بانک اطلاعات انواع تجهیزات آزمایشگاهی که شامل 2050 نوع تجهیز می شود، بازنگری و در پایگاه اینترنتی شبکه ارائه شده است تا در دسترس کاربران قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اطلاعات برخی کاربران از تجهیزات آزمایشگاهی موجود در کشور کم و ناقص است؛ این بانک اطلاعاتی می تواند در اختیار آنها قرار گیرد تا نیازهای خود را از این طریق مرتفع کنند.

به گفته اسدی‌فرد، این کار به کاربران اجازه می دهد که یک جستجوی دقیق تر و یکپارچه تری داشته باشند و تجهیز مورد نیاز خود را جزیی تر جستجو کنند.

وی همچنین تصریح کرد: برخی تجهیزات انواع مختلفی دارد که هر کدام برای پاسخ به یک نیاز کاربرد دارند. به همین دلیل کاربران می توانند با ورود به این سامانه، تجهیزی که بهترین کاربری را برای تامین نیاز آنها دارد انتخاب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998650

وب گردی

وب گردی